פייסבוק Pages מאפשר לכם לבנות לעסק שלכם נוכחות אינטראקטיבית בפייסבוק באמצעות דף אישי לעסק, שלמעשה מאפשר לכם לחבור ללקוחות ולחברים שלכם באתר.
דוגמאות לעסקים שיכולים להקים דף מסוג זה בפייסבוק הינם:
* מסעדות
* ברים
* בתי קפה
* בריאות ויופי
* חנויות מקומיות
* תיירות
* קבוצות ספורט
* אומנות
* פוליטיקה
* ארגוניים ללא מורות רווח
כל דף אישי בפייסבוק הינו מיוחד בו לגולשים קיימת האפשרות להיות מחוברים יותר עם העסק או הסמל המסחרי שלך. גולשים יכולים להציג תמיכה באמצעות הצטרפות כחברים או מעריצים לדף האישי של החברה בפייסבוק, לכתוב על החומה שלכם (דף שבו ניתנת לגולשים אפשרות להתבטא)העלאת תמונות ולהצטרף לקבוצות דיון נוספות.
לך כלקוח יש את האפשרות לעדכן את החברים שלך באופן שוטף, או באמצעות מבצעים וחדשות מיוחדות, כמו גם הוספת אפליקציות שישנן באתר,כגון וידיאו, כתבות, תוכן פלאשי ועוד רבים אחרים.
כאשר החבריםאוהדים שלכם מתקשרים עמכם דרך הפייסבוק Page שלכם, כל הפעולות האלו מוצגות באופן שוטף ב - Social stories של החברים שלהם. כלומר, בכל פעולת התקשרות כל שהיא עם הגולשים בדף שלכם, החברים שלו, שאינם חברים בדף האישי שלכם, או שכלל אינם מודעים לחברה שלכם, מקבלים אינפורמציה שוטפת לגבי הפעולות שביצע חברם בדף שלכם.
פעולות אלו מקשרות את הגולשים ישירות לדף שלכם בפייסבוק, מה שמזמין גולשים נוספים להשתתף בשיחות הנערכות, ולמעשה תנועה נוספת לפייסבוק Page שלכם.
במידה ויש לך חשבון בפייסבוק Social Ads, יש לכם את האפשרות להגדיל את החשיפה שלכם באמצעות שילוב בין השניים, באמצעות יצירת פרסום יצירתי, ולהוסיף את הסיפור ל - News Feed שלכם או לפרסום הצדדי באתר. תוכנית ה - Social Ads מגדילה את האפשרות שחברים יראו את הידיעה כאשר הם מבקרים באתר,ולך כלקוח ניתנת האפשרות למקד את הפרסום לפילוח דמוגראפי.
דוגמאות לעסקים שיכולים להקים דף מסוג זה בפייסבוק הינם:
* מסעדות
* ברים
* בתי קפה
* בריאות ויופי
* חנויות מקומיות
* תיירות
* קבוצות ספורט
* אומנות
* פוליטיקה
* ארגוניים ללא מורות רווח
כל דף אישי בפייסבוק הינו מיוחד בו לגולשים קיימת האפשרות להיות מחוברים יותר עם העסק או הסמל המסחרי שלך. גולשים יכולים להציג תמיכה באמצעות הצטרפות כחברים או מעריצים לדף האישי של החברה בפייסבוק, לכתוב על החומה שלכם (דף שבו ניתנת לגולשים אפשרות להתבטא)העלאת תמונות ולהצטרף לקבוצות דיון נוספות.
לך כלקוח יש את האפשרות לעדכן את החברים שלך באופן שוטף, או באמצעות מבצעים וחדשות מיוחדות, כמו גם הוספת אפליקציות שישנן באתר,כגון וידיאו, כתבות, תוכן פלאשי ועוד רבים אחרים.
כאשר החבריםאוהדים שלכם מתקשרים עמכם דרך הפייסבוק Page שלכם, כל הפעולות האלו מוצגות באופן שוטף ב - Social stories של החברים שלהם. כלומר, בכל פעולת התקשרות כל שהיא עם הגולשים בדף שלכם, החברים שלו, שאינם חברים בדף האישי שלכם, או שכלל אינם מודעים לחברה שלכם, מקבלים אינפורמציה שוטפת לגבי הפעולות שביצע חברם בדף שלכם.
פעולות אלו מקשרות את הגולשים ישירות לדף שלכם בפייסבוק, מה שמזמין גולשים נוספים להשתתף בשיחות הנערכות, ולמעשה תנועה נוספת לפייסבוק Page שלכם.
במידה ויש לך חשבון בפייסבוק Social Ads, יש לכם את האפשרות להגדיל את החשיפה שלכם באמצעות שילוב בין השניים, באמצעות יצירת פרסום יצירתי, ולהוסיף את הסיפור ל - News Feed שלכם או לפרסום הצדדי באתר. תוכנית ה - Social Ads מגדילה את האפשרות שחברים יראו את הידיעה כאשר הם מבקרים באתר,ולך כלקוח ניתנת האפשרות למקד את הפרסום לפילוח דמוגראפי.
אבי יוסף חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט מנהל מחלקת Web 2.0 - Social Media אתר: http://www.a-2-z.co.il בלוג: http://www.a2z-blog.com